Zarządzenie Nr Z/67/07 Osoby Pełniącej Funkcję Organów Samorządu Województwa - Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 11 kwietnia 2007 r.

             Zarządzenie Nr Z/67/07
Osoby Pełniącej Funkcję Organów Samorządu Województwa
- Zarządu Województwa Podlaskiego
z dnia 11 kwietnia 2007 r.
 
 
w sprawie zaopiniowania  Regulaminu Organizacyjnego Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku
 
 
 
 
Na podstawie art. 41 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1590; z 2002 r. Nr 23 poz.220 i Nr 62 poz.558, Nr 153, poz. 1271 i Nr  214, poz.1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1206, z 2006 r. Nr 126, poz. 875 i Nr 227, poz. 1658), w związku z art.13 ust. 3 ustawy
z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2001 r. Nr 13 poz. 123,  z 2002 r. Nr 41 poz. 364,  z 2003 r. Nr 96, poz. 874, Nr 162 poz.1568, Nr 213, poz. 2981, z 2004 r. Nr 11, poz. 96, Nr 261, poz. 2598, z 2005 r. Nr 131, poz. 1091, Nr 132, poz.1111, z 2006 r. Nr 227, poz. 1658),  uchwala się, co następuje:
 
 
 
§ 1.
 
Opiniuje się pozytywnie  Regulamin  Organizacyjny Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku stanowiący  załącznik do  niniejszej uchwały
 
 
 
§ 2.
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik do Zarządzenia Nr Z 67/07
Osoby Pełniącej Funkcję Organów Samorządu    Województwa – Zarządu Województwa Podlaskiego
 z dnia 11 kwietnia  2007 r.
                                                  
 
 
REGULAMIN   ORGANIZACYJNY
 
 
                       ROZDZIAŁ I
 
Postanowienia ogólne
 
§ 1
 
Teatr Dramatyczny im. Al. Węgierki w Białymstoku działa w szczególności na podstawie:
 
  1. Ustawy z dnia 25 października 1991r, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U. 2001r. Nr 13 poz. 123 z późniejszymi zmianami),
 
  1. Statutu nadanego Uchwałą Nr XVX/159/04 Sejmiku Województwa Podlaskiego
    z dnia 22 marca 2004r. w sprawie nadania Statutu, zmienionego Uchwałą Nr XXIX/338/05 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 27 czerwca 2005 r.
 
§ 2
 
  1. Niniejszy regulamin określa:
1)      zasady zarządzania,
2)      organizację wewnętrzną,
3)      zakres działania poszczególnych komórek organizacyjnych.
 
2.      Obowiązki Teatru jako zakładu pracy oraz obowiązki pracowników i inne sprawy związane ze stosunkiem pracy określa Regulamin Pracy.
 
  1. Obieg dokumentów księgowych określa Instrukcja obiegu dokumentów i kontroli wewnętrznej Teatru.
 
 
 
ROZDZIAŁ II
 
Zasady zarządzania
 
§ 3
 
  1. Teatrem zarządza, reprezentuje na zewnątrz i odpowiada za całokształt jego
      działalności dyrektor.
 
  1. Dyrektor odpowiada w szczególności za:
1) działalność artystyczną i repertuarową, w tym:
                  a)   dobór właściwego repertuaru,
b)      dobór i odpowiednie wykorzystanie zespołu artystycznego,
c)      zapewnienie aktorom warunków rozwoju artystycznego,
d)      dobór realizatorów do wybranego repertuaru,
e)      czuwanie nad poziomem prezentowanych spektakli,
 
              2) opracowanie strategii rozwoju oraz planów działalności Teatru,
3)      właściwą gospodarkę finansową, w tym gospodarowanie mieniem Teatru,
4)      politykę kadrową ,
5)      warunki pracy, bhp, zabezpieczenia p.poż. oraz inne zadania wynikające z przepisów szczególnych.
 
  1. Dyrektor jest pracodawcą i bezpośrednim przełożonym wszystkim pracowników.
 
  1. Dyrektor upoważniony jest do wydawania zarządzeń regulujących funkcjonowanie    Teatru.
 
§ 4
 
      1.   Dyrektor kieruje Teatrem przy pomocy zastępcy dyrektora do spraw technicznych i
       marketingu oraz głównego księgowego.
 
2.    Do zadań zastępcy dyrektora do spraw technicznych i marketingu należy:
1)      pozyskiwanie środków finansowych na działalność Teatru,
2)      nawiązywanie kontaktów z mediami w sprawach promocji Teatru,
3)      organizowanie współpracy z teatrami i festiwalami teatralnymi,
4)      koordynacja planowania i organizowania zadań biura promocji i sprzedaży,
5)      nadzór i kontrola efektywności pracy działu technicznego,
6)      współpraca ze scenografami w zakresie wykonywania elementów
                  scenograficznych,
7)      reprezentowanie i kierowanie Teatrem w czasie nieobecności dyrektora .
 
  1. Zastępca dyrektora do spraw technicznych i marketingu uprawniony jest do
      wydawania podległym mu kierownikom organizacyjnym poleceń i instrukcji
      dotyczących wykonywania przypisanych mu zadań.
 
  1. Główny księgowy podlega bezpośrednio dyrektorowi Teatru i odpowiada za
prawidłową i terminowa realizację zadań z zakresu ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 
  1. Do zadań głównego księgowego należy:
1) prowadzenie rachunkowości Teatru,
2) sporządzanie rocznych planów finansowych, analiz i sprawozdań finansowych
     Teatru,
3)      opracowanie sprawozdań i analiz finansowych z realizacji zadań zawartych w programach realizowanych przez Teatr,
4)      dokonywanie wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
                             Teatru,
      b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji
           gospodarczych i finansowych,
5)      wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
6)      kierowanie pracami podległych pracowników,
7)      wykonywanie innych obowiązków wynikających z odrębnych przepisów.
 
 
 
§ 5
 
1.    Przy Teatrze działa Rada Artystyczna, której członków powołuje i odwołuje
       Marszałek Województwa Podlaskiego.
 
      2.    Kadencja Rady Artystycznej trwa 4 lata , a w jej skład wchodzi 10 członków.
 
  1.  Szczegółowy tryb działania i zadania Rady Artystycznej określa uchwalony przez  
       nią   regulamin zatwierdzany przez Marszałka Województwa Podlaskiego.
 
 
 
ROZDZIAŁ III
 
Organizacja wewnętrzna
 
§ 6
 
      1.     W Teatrze wyodrębnia się następujące komórki organizacyjne i samodzielne
               stanowiska pracy:
1)      dział artystyczny,
2)      dział techniczny
3)      biuro promocji i sprzedaży
4)      biuro ds. koordynacji pracy artystycznej, marketingu oraz pozyskiwania funduszy zewnętrznych
5)      dział finansowo-księgowy
6)      dział administracyjno-gospodarczy,
7)      samodzielne stanowisko d/s magazynowych i zaopatrzenia
      
      2.   Pracą komórek organizacyjnych kierują kierownicy.
 
  1. Kierownicy   komórek organizacyjnych,   specjaliści i pracownicy    zatrudnieni   na
      samodzielnych stanowiskach podlegają bezpośrednio dyrektorowi, zastępcy dyrektora
      do   spraw   technicznych   i   marketingu lub   głównemu   księgowemu   zgodnie   ze 
      schematem organizacyjnym Teatru stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu.
 
§ 7
 
1.   Kierownicy komórek organizacyjnych podejmują decyzje jednoosobowo w zakresie
      przydzielonych zadań i ponoszą odpowiedzialność za wszystkie sprawy kierowanej
      komórki.
 
2.   Kierownicy koordynują działania merytoryczne , odpowiadają za organizację i
      realizację zadań komórki, a szczególności:
1)      nadzorują wykonywanie powierzonych komórce zadań, a także przeprowadzają
        kontrolę wewnętrzna w podporządkowanych komórkach,
2)      w zakresie przestrzegania przez pracowników regulaminów, zarządzeń oraz przepisów bhp i p.poż,
3)      przedkładają dyrektorowi informacje o realizacji zadań i funkcjonowaniu komórki,
4)      wnioskują w sprawach zatrudnienia, wynagradzania, nagród i kar podległych pracowników,
5)      prowadzą instruktaż zawodowy na stanowiskach pracy oraz instruktaż wstępny z zakresu bhp podległych pracowników,
6)      doskonalą swoje kwalifikacje zawodowe,
7)      sprawują kontrolę nad właściwa gospodarką składnikami majątkowymi Teatru,
8)      opracowują projekty zakresów czynności służbowych,
9)      udzielają podległym pracownikom informacji, wyjaśnień i porad w celu prawidłowego wykonywania przypisanych im zadań,
10) prowadzą ewidencję czasu pracy w godzinach nadliczbowych i dni wolnych od pracy podległych pracowników,
11) współpracują z kierownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie ich kompetencji.
 
§ 8
 
     1.   Do zadań specjalistów i pracowników zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach
           należy:
1)      pełna znajomość całokształtu spraw powierzonych do prowadzenia,
2)      doskonalenie swoich kwalifikacji zawodowych,
3)      przejawianie troski o mienie Teatru,
4)      przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie prowadzonych zagadnień,
regulaminów, zarządzeń oraz przepisów w zakresie bhp i p.poż.,
5)      współpraca z kierownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie ich
kompetencji.
 
 
                                              ROZDZIAŁ VI
 
                        Zakresy działania komórek organizacyjnych
 
                                                         § 9
 
     1.   W skład działu artystycznego wchodzą:
1)      aktorzy,
2)      inspicjent.
    
     2.   Zadania aktorów i inspicjenta podporządkowane są planom repertuarowym.
 
§ 10
 
     1.    W skład działu technicznego wchodzą:
1)      kierownik techniczny,
2)      główny brygadzista sceny,
3)      montażyści sceny,
4)      rekwizytorka, garderobiana,
5)      akustyk,
6)      brygadzista zespołu elektryków-oświetleniowców,
7)      elektrycy-oświetleniowcy,
8)      pracownie teatralne:
a)      krawiecka damska i męska,
b)      plastyczna,
c)      fryzjersko-perukarska,
d)      stolarska,
e)      szewska,
9)       pralnia-farbiarnia.
 
 2. Kierownik techniczny pełni czynności koordynacyjne między poszczególnymi
       stanowiskami pracy i pracowniami, a w szczególności odpowiada za:
1)       kontrolę efektywności pracy oraz czasu podległych mu pracowników (karty pracy,
 wykazy godzin nadliczbowych, itp.),
2)       kontrolę zużycia materiałów do produkcji środków inscenizacji i produkcji środków 
       trwałych na potrzeby własne oraz ich rozliczenie na kartach kalkulacyjnych,
3)       kontrolę konserwacji, remontów i zabezpieczenia środków trwałych i środków 
inscenizacyjnych przed kradzieżą, zniszczeniem lub przedwczesnym zużyciem,
4)      nadzór nad stanem instalacji elektrycznych w obiektach teatralnych,
5)      kontrolę przestrzegania przepisów bhp i p.poż. przez podległych pracowników,
6)      kontrolę prawidłowego magazynowania dekoracji i mebli scenicznych oraz prawidłowego używania urządzeń technicznych.
 
3.   Do zadań kierownika technicznego należy prowadzenie całości spraw związanych z
      transportem Teatru.
 
                                                                     § 11
 
1.   Głównemu brygadziście sceny podlegają:
1)      montażyści sceny,
2)      garderobiana,
3)      rekwizytorka.
 
2.   Do zadań głównego brygadzisty sceny należy:
1)      nadzór nad obsługą sceny w czasie prób i przedstawień,
2)      montaż i demontaż dekoracji,
3)      zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa pracy oraz ochrony p.poż. podległym pracownikom,
4)      nadzór nad właściwym użytkowaniem dekoracji, rekwizytów i kostiumów,
5)      współpraca z kierownikami pracowni teatralnych w zakresie ich kompetencji,
6)      opracowanie harmonogramów prac podległych pracowników,
7)      prowadzenie ewidencji czasu pracy w godzinach nadliczbowych i dniach wolnych od pracy podległych pracowników.
 
3.   Do zadań montażystów sceny należy:
1)      wykonywanie dekoracji, konstrukcji scenicznych,
2)      przygotowanie do prób i przedstawień konstrukcji dekoracji i rekwizytów,
3)      konserwacja i naprawa urządzeń scenicznych,
4)      obsługa techniczna prób i przedstawień.
 
4.   Do zadań garderobianej należy:
1)      pomoc przy ubieraniu aktorów,
2)      utrzymanie w należytej czystości bielizny i kostiumów.
 
5.   Do zadań rekwizytorki należy:
1)      dostarczenie na scenę rekwizytów zgodnie z wymogami reżysera i scenografa,
2)      utrzymanie rekwizytów w stałej gotowości do prób i przedstawień,
3)      rekwizytorka odpowiada materialnie za powierzone rekwizyty.
 
                                                           § 12
1. Do zadań akustyka należy:
1)      obsługa akustyczna prób i przedstawień,
2)      przygotowanie efektów akustycznych i muzycznych w uzgodnieniu z reżyserem i scenografem,
3)      wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu akustycznego,
4)      prowadzenie archiwum nagrań i taśmoteki,
5)      współpraca z głównym brygadzistą sceny i brygadzistą zespołu elektryków-oświetleniowców w zakresie ich kompetencji.
 
§ 13
 
1. Do zadań brygadzisty zespołu elektryków-oświetleniowców należy:
1)      współpraca z reżyserem i scenografem w celu przygotowania oświetlenia na scenie do realizowanych sztuk,
2)      nadzór nad obsługą sceny w czasie prób i przedstawień w zakresie prawidłowego funkcjonowania oświetlenia i urządzeń elektrycznych,
3)      utrzymanie w gotowości eksploatacyjnej instalacji i urządzeń oświetleniowych,
4)      współpraca z głównym brygadzistą sceny i akustykiem w zakresie ich kompetencji,
5)      zapewnienie przestrzegania porządku i dyscypliny pracy, przepisów bhp i p.poż
 
2. Do zadań elektryków-oświetleniowców należy:
1)      uzgadnianie z reżyserem i scenografem elektrycznej obsługi prób i przedstawień,
2)      utrzymanie w gotowości eksploatacyjnej instalacji i urządzeń oświetleniowych,
3)      wykonywanie napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych i telewizyjnych.
 
                                                          § 14
 
1. Do zadań pracowni krawieckiej damskiej i męskiej należy :
1)      wykonywanie kostiumów damskich i męskich zgodnie z projektami scenograficznymi,
2)      wykonywanie innych prac krawieckich zleconych przez przełożonych,
3)      współpraca z garderobiana w zakresie jej kompetencji.
 
                                                                 § 15
 
1. Do zadań pracowni plastycznej należy:
1)      wykonywanie dekoracji i rekwizytów zgodnie z projektami scenograficznymi,
2)      wykonywanie plansz reklamowych do granych sztuk,
3)      wykonywanie graficznych projektów wydawnictw, programów teatralnych, afiszy,
zaproszeń, itp.,
4)      wykonywanie innych prac związanych z reklamą Teatru oraz prac malarsko-modelatorskich zleconych przez przełożonych,
5)       współpraca z kierownikami innych działów w zakresie ich kompetencji.
 
§ 16
 
1. Do zadań pracowni fryzjersko-perukarskiej należy:
1)      wykonywanie peruk i zarostów do sztuk zgodnie z projektami scenografa,
2)      obsługa przedstawień, charakteryzacja aktorów,
 
3)      czyszczenie i konserwacja peruk i zarostów.
 
                                                                   § 17
 
1, Do zadań pracowni stolarskiej należy:
1)      wykonywanie konstrukcji scenicznych, dekoracji, rekwizytów do przedstawień zgodnie z projektami scenograficznymi,
2)      wykonywanie innych prac stolarskich dla potrzeb wszystkich komórek organizacyjnych Teatru,
3)      współpraca z kierownikami innych działów w zakresie ich kompetencji.
 
§ 18
 
1. Do zadań pracowni szewskiej należy:
1)      wykonywanie obuwia zgodnie z projektami scenograficznymi,
2)      wykonywanie napraw i konserwacji obuwia,
3)      wykonywanie innych rekwizytów ze skóry.
 
§ 19
1.   Do zadań pralni-farbiarni należy:
1)      bieżące pranie garderoby, pościeli ,
2)      farbowanie tkanin i innych rzeczy zgodnie z wymogami scenografa.
 
§   20
1. Kierownikowi biura ds. koordynacji pracy artystycznej, marketingu oraz pozyskiwania
     funduszy zewnętrznych podlegają:
1)      stanowisko pracy ds. marketingu oraz edukacji teatralnej,
2)      stanowisko pracy ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
2. Do zadań Biura ds. koordynacji pracy artystycznej i marketingu oraz pozyskiwania
     funduszy zewnętrznych należy:
1)      nawiązywanie kontaktów z reżyserami, scenarzystami, muzykami, choreografami
i innymi artystami w celu podjęcia współpracy przy realizacji spektakli w Teatrze,
2)      wyszukiwanie nowych propozycji repertuarowych i zabieganie o uzyskanie zgody na
      wystawienie ich w Teatrze,
3)      koordynacja prac związanych z nabyciem licencji i zapewnieniem ochrony praw autorskich do wystawianych w teatrze sztuk i spektakli,
4)      współpraca ze scenarzystami i plastykami w zakresie opracowania i druku programów,
      afiszy, plakatów teatralnych i innych wydawnictw Teatru,
5)      koordynacja działań związanych z marketingiem,
6)      koordynacja działań związanych ze sporządzaniem projektów dotyczących pozyskiwania funduszy zewnętrznych,
7)      koordynacja działań związanych z prowadzeniem edukacji teatralnej dzieci i młodzieży,
8)      wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora.
 
                                                     § 21
1. Kierownikowi biura promocji i sprzedaży podlegają:
1)      organizatorzy widza,
2)      kasjerki biletowe,
3)      szatniarki i bileterki.
2.   Do zadań biura promocji i sprzedaży należy:
1)      programowanie, planowanie i organizowanie przedstawień w Teatrze i w terenie,
2)      organizowanie przedstawień, koncertów i innych imprez w ramach sceny impresaryjnej,
3)      opracowanie koncepcji nowych form i skutecznych metod współpracy Teatru z widzem,
4)      podejmowanie działań na rzecz rozeznania warunków środowiskowo-terytorialnych i możliwości realizacji przedstawień w makroregionie północno-wschodnim,
5)      zapewnienie frekwencji na widowni oraz wpływów do kasy Teatru,
6)      analiza bieżąca wykonania planu usługowego,
7)      stała współpraca ze środkami masowego przekazu w zakresie reklamy przedstawień, koncertów i innych imprez,
 
3. Kierownik biura promocji i sprzedaży ponosi odpowiedzialność za:
1)      prawidłowe funkcjonowanie biura,
2)      przestrzeganie porządku, dyscypliny, przepisów bhp i p.poż. oraz przestrzegania tajemnicy służbowej w kierowanej komórce organizacyjnej.
 
 
§ 22
 
1. Kierownikowi administracyjno-gospodarczemu podlegają:
1)      specjalista ds. administracyjno-gospodarczych,
2)      kierownik zespołu sprzątaczek,
3)      konserwator,
4)      biblioteka,
5)      archiwum Teatru,
6)      archiwum artystyczne.
 
2. Do zadań działu administracyjno-gospodarczego należy:
1)      utrzymanie w pełnej sprawności technicznej budynków teatralnych,
2)      przeprowadzanie remontów bieżących i kapitalnych pomieszczeń teatralnych,
3)      zabezpieczenie czystości w pomieszczeniach teatralnych oraz na posesjach przyległych do budynków przy ul. Elektrycznej 12 i Branickiego 15,
4)      prowadzenie prac związanych z realizacją zamówień publicznych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,
5)      zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektów Teatru,
6)      konserwacja urządzeń, sprzętu stanowiącego wyposażenie budynków,
7)      nadzór nad pracą centrali telefonicznej,
8)      prowadzenie dokumentacji dotyczącej dzierżaw, wynajmu pomieszczeń,
9)      prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem mieszkań gościnnych,
10) prowadzenie spraw związanych z biblioteką , archiwum teatralnym i artystycznym,
11) prowadzenie spraw socjalnych,
12) załatwianie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników Teatru w niezbędne materiały biurowe,
13) prowadzenie ewidencji zarządzeń wewnętrznych i poleceń służbowych dyrektora.
 
3. Kierownik działu administracyjno-gospodarczego ponosi odpowiedzialność za:
1)      prawidłowe funkcjonowanie działu,
2)      przestrzeganie porządku, dyscypliny, przepisów bhp i p.poż. oraz przestrzeganie tajemnicy służbowej w kierowanej komórce organizacyjnej.
 
 
 
§ 23
 
1.   Dział finansowo-księgowy podlega głównemu księgowemu.
     
2.   Głównemu księgowemu podlega:
1)      kierownik księgowości,
2)      specjalista ds. kadr i płac,
3)      specjalista ds. płac.
 
3.    Kierownikowi księgowości podlega:
1)      specjalista ds. kosztów i księgowości materiałowej.
 
4.    Do zadań działu finansowo-księgowego należy:
1)      prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2)      terminowe rozliczanie osób materialnie odpowiedzialnych za powierzone mienie,
3)      sporządzanie sprawozdań finansowych i sprawozdań w zakresie spraw osobowych,
4)      opracowanie rocznych planów finansowych,
5)      sporządzanie sprawozdań z wykonania planu rzeczowo-finansowego Teatru,
6)      windykacja należności, terminowe regulowanie zobowiązań wobec ZUS, Urzędów Skarbowych i innych zleceniodawców,
7)      współpraca z bankiem prowadzącym rachunki bankowe Teatru,
8)      prowadzenie kasy głównej Teatru,
9)      prowadzenie spraw kadrowych Teatru zgodnie z obowiązującymi przepisami (kodeks pracy i przepisy uzupełniające),
10) sporządzanie umów o dzieło i umów zleceń,
11) sporządzanie list wynagrodzeń wraz z obowiązującymi potrąceniami,
12) sporządzanie informacji związanych z systemem ubezpieczeń społecznych oraz informacji do Urzędów Skarbowych o dochodach i zaliczkach,
13) zarządzanie środkami finansowymi przekazanymi na rzecz Teatru w formie dotacji,
14) zarządzanie środkami pieniężnymi uzyskiwanymi z bieżącej działalności Teatru,
15) opracowywanie sprawozdań i analiz finansowych z realizacji zadań zawartych w programach realizowanych przez Teatr,
16) przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz przepisów bhp i p.poż.
 
§ 24
 
1.  Do zadań pracownika zatrudnionego na samodzielnym stanowisku ds. magazynu i
      zaopatrzenia należy:
1)      zaopatrzenie w niezbędne materiały, środki inscenizacji do realizowanych sztuk,
2)      zaopatrzenie w niezbędne materiały, towary na cele administracyjno-gospodarcze i techniczne,
3)      dokonywanie zakupów środków trwałych zgodnie z zapotrzebowaniem,
4)      realizowanie zakupów materiałów, środków inscenizacji, towarów, środków trwałych zgodnie z ustawa o zamówieniach publicznych,
5)      prawidłowe, zgodne z obowiązującymi przepisami magazynowanie, przyjmowanie i wydawanie materiałów, towarów, kostiumów i obuwia,
6)      składanie zapotrzebowań na zakupy materiałów w celu utrzymania niewielkich zapasów magazynowych,
7)      wypożyczanie kostiumów.
 
2.   Pracownik zatrudniony na tym stanowisku ponosi pełną odpowiedzialność materialną za 
      materiały, towary, kostiumy i obuwie.
 
 
ROZDZIAŁ V
 
Postanowienia końcowe
 
§ 25
 
Schemat organizacyjny Teatru Dramatycznego im. Al.. Węgierki w Białymstoku stanowi załącznik nr 1.
§ 26
 
Szczegółowe zakresy zadań, obowiązków i odpowiedzialności pracowników określają zakresy czynności służbowych ustalone przez dyrektora.
 
§ 27
 
Zmiany postanowień regulaminu organizacyjnego dokonywane są w trybie właściwym dla jego nadania.
 
§ 28
 
Z chwilą wejścia w życie niniejszego regulaminu traci moc dotychczasowy regulamin organizacyjny wprowadzony Zarządzeniem Dyrektora Teatru nr 8/2005 z dnia 11 marca 2005 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Powrót na początek strony